tisdag 27 januari 2009

Lottan tillbaka

OHYES! I går var första träningsdagen efter två veckors förkylning. Startade med dubbelpass och det var väl inte det bästa jag kunde göra, kände mig riktigt mör och seg i går kväll kan jag lova. I morse hade jag en aning träningsvärk lite över allt men startade tisdagen med ett grymt pass i gymmet HÄRLIGT! Kände mig riktigt stark och ökade i rep. Kul kul!

Har ätit fisk & ris till lunch, blev även en matlåda som jag tar med mig till gymmet ikväll då jag ska jobba i reception.

I morgon ska jag och x till mataffären och jag ska styra coaching i butiken :) Sen blir det att kolla in nya tränings kläder. Tar mig nog en vilodag i morgon - vågar inte köra igång för hårt.

Nu måste jag hoppa in i duschen, fixa och kila iväg till jobbet.. Over and out

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING