måndag 19 januari 2009

Första dagen jobb efter förkylning

Oj så tufft det var att komma upp i morse. Det är hemsk att vara sjuk man växer liksom fast framför tvn och i sängen och det finns varken rutiner eller energi för att göra någonting. Alltså passar det inte mig för fem öre. Jag vill hålla igång och ha rutiner dygnet runt :) När jag är sjuk tappar jag motivationen till allt och jag vill helst av allt bara gömma mig under täcker f ö r a l l t i d.

Men man ska inte lägga energi på att vara negativ så jag får gilla läget och vänta på att kroppen återhämtar sig och blir frisk.

Kommer för övrigt att jobba i 12 dagar i sträck. HEJ JAG VET INTE VAD JAG TÄNKTE MED.

Dags för idrottsgalan. Tjohej!

1 kommentar:

Anli sa...

vi får styra upp träning i veckan som kommer :) Om d e nån tröst e jag lika förbannat risig :)

MIN GODING

MIN GODING