fredag 30 januari 2009

Godmorgon på er

GRATTIS, HIPP HIPP HURRRA TILL VÄRLDENS BÄSTA ANNA!!!!!!!!!!!
Tänker på dig (er) !! ;) Hoppas du får en bra dag!

Så fantastiskt skönt det var att få sova ut. Har precis vaknat och sitter med en god & stor frukost, hungrigggg!!

Idag är det fredag som innebär ledig dag för mig som ni säkert redan har förstått (haha guu vad jag tjatar) underbart!
Ska ladda hela dagen inför träning, tänkte även åka till jysk och unna mig ett nytt täcke + kudde :D

Tack Fredde för kommentaren - Superkul att kunna vara en inspirationskälla och jag önskar dig all lycka till. Utbildningen jag har gått heter Hälsocoach utb och den gick jag i Vindeln (5,5 mil utanför Umeå) Kika gärna in påderas hemsida http://www.vindelnsfolkhogskola.se/huvudlank.asp?id=58

Fick just ett samtal från gymmet - de frågade om jag kunde köra pump + spinning i morgon.. Eftersom jag jobbar i reception måste vi hitta någon som kan jobba där först. Sen kan jag köra hårt med dom! :)

Dags för en stor kopp kaffe, skriver mera senare idag.

Ha det gott och njut av dagen ..

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh Tackar!! Att du kom ihåg mig?! Så gulligt av dig!
saknar dig här hemma.
Ha det bra och var rädd om dig.
Kram

MIN GODING

MIN GODING