söndag 5 april 2009

VIN DISEL IN MY <3



OJOJ igår var järngänget (Jag, Carro, Tony, Ajjan, Micke & Angelica) på bio i Örebro - Fast and the furious, bättre film får man leta efter. I LÖÖÖÖÖV! Snygga bilar och snygga karlar - bättre kan det inte bli!

Efter filmen traskade vi till Olearys för att stoppa lite mat i magen. Blev en ceasar sallad för mig såklart, olearys har den bästa salladen någonsin. Har ni inte testat den gör det :)

Vaknade tidigt i morse som vanligt så jag traskade upp kokade lite gröt, kokade kaffe och har skrivit lite på matscheman. Vart är solen? Det blåser och är grått, inte alls vad jag hade beställt i väder idag. Har planerat in en lång promenad eftersom jag ska sitta på tåget 11timmar sen. Kan vara skönt att få lite luft innan dess.

Som sagt åker jag hem till Umeå ikväll, usch vad tiden går fort. Jag har hunnit med det jag velat och är mycket nöjd med helgen. Nu är det bara att göra det bästa av tiden som är kvar sen har jag semester i 6,5 vecka. Lucky me :)

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING