fredag 10 april 2009

Städtant

Jag fick ett påsk ägg och nu står det på mitt vardagsrums bord, men eftersom jag går på diet så hoppas jag på några söta påsk kärringar som vill äta upp det :)

I måndags var jag och hälsade på Anna, Michael & lille Melwin.
Saknar dig Anna!! Världens sötaste Melwin!!!!!

Onsdagens morgonpromenad

I går var det torsdag och det var full rulle för min del. Började jobba 08.00 fram till 10.00 som PA efter det åkte jag till Ica Maxi med Lindha, Pelle & Signe. Fyllde på skafferiet och nu överlever jag ännu ett tag till, tur är väl det ;)
11.30 blev det jobb på gymmet fram till 15.00 då jag gymmade med Gina. Det blev
Lats drag
Sittande rodd
Axelpress
Baksida axlar
Biceps
Mage på boll

Har lagt om min träning lite då jag försöker fokusera på förbränning. Vi får se hur det går :) Anli mötte upp mig på USM och vi traskade hem till lägenheten. Jag gjorde mig redo och vi traskade vidare till Olles (Olearys) där vi mumsade mat och musklerna blev glada. Dock har jag fått någon mysko känsla och jag får huvudvärk och mår fruktansvärt illa och det bara växer i munnen. Jag får tvinga i mig mat, för mat måste man ha! Sak samma i morse, gröten var inge vidare mumsig inte äggen heller. Blää hoppas det går över.

Idag är jag duktig och tvättarkläder, städar lägenheten och fixar en massa.

Blir ev benträning i dag med anli eller en powerwalk. Jag är själv hela helgen och ibland är det faktiskt sååååå skönt!!!

Jag har träningsvärk i mina laaaaaaaaats :D:D

Dags o städa, tjohooo

1 kommentar:

Anna sa...

Tack saknar dig oxå!
Snart är du här, då får du och Melwin bekanta er mer. : )

MIN GODING

MIN GODING