fredag 24 april 2009

Min jobb helg


Denna helg är min jobb helg på USM, såå i helgen blir det som sagt jobb jobb & jobb :)

Stänger 20.00 och efter det blir det tacoköttfärs & grönsaker, mummi mummi.

Idag har jag vart på grymt bra humör, startade dagen med ett yogafit pass i morse. Efter det blev det en lång frukost och bokläsning. Har läst ut bortom ljus och mörker och ska nu påbörja kärleksbarn av Lotta Thell. Fjärde boken av de fem som finns :)

Efter frukosten laddade jag om och körde 30 min gym
Sittande rodd
Bröst hantelpress
Triceps hammargrep
Triceps rep superset med dips

Följt av 30 min step ... Oj oj oj vilket pass ..

Så jag är sådär skönt trött idag... underbar känsla. Är så glad att jag är igång igen

Träna, äta sova !!! Det är livet!

2 kommentarer:

Anna sa...

Hallå solstrålen. Skönt att höra att du är pigg, glad och på bra humör. Det får även mig att vakna till och se ut från bebis bubblan. : )

Anonym sa...

klart att lottis ska ha lägenheten med träningskompisen, hoppas ni får den/LH

MIN GODING

MIN GODING