tisdag 7 april 2009

Umeå

Back in Umeå! Efter 11 timmars tåg-resa sittandes upp var jag rätt sliten hela måndagen. Blev inte många timmars sömn den natten men det var bara att göra det bästa av situationen. Jag jobbade och körde vattenträningen och så var ännu en måndag över. 

Det känns fortfarande i kroppen att man inte sovit som man brukar men jag antar att man snart är man tillbaka i sina rutiner. Jag vill tacka alla där hemma för helgen som varit, ni är bäst och utan är jag ingenting.

Jag vill önska lycka till, till min mamma och pappa som började sin diet igår. Första och andra veckan kan vara jobbiga men sen har kroppen vant sig och det kommer att flyta på. Kör hårt och plocka fram viljan. Ni klarar det! 

På tal om diet så har jag lagt in en liten diet nu framöver. Är taggad och hoppas på resultat!

Nu blir det staden och det ska inhandlas hårfärg, kesella och ägg :) 

Bilder kommer senare. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att ha dig hemma vännen !! / Ajjan

MIN GODING

MIN GODING