tisdag 28 april 2009

Morgonträning

Miiiin nya telefon som kommer om några dagar. Sony Ericsson C905


Godmorgon godmorgon :P

Japp igår kväll satt jag och funderade ett bra tag på hur jag skulle göra och jag gjorde det. Jag bokade in mig på spinningen 07.10 (idag) och ställde klockan på 06.25 för att stiga upp. Eftersom det regnade i morse hade jag gjort rätt val, hade aldrig tagit mig ut på en morgonpromenad. Så upp på cykeln på ett fullbokat pass (det finns flera än jag som är galna ;) 30 minuter spinning följdes av 30 minuter core.

1 dl fiberhavregryn
1 msk linfrö
1 msk solroskärnor
2 äggvitor
1 dl sojadryck
1/2 avokado
1 kopp kaffe

Jag är nyduschad och jag har hela dagen framför mig. Det går inte att klaga :)

I löööööööööv träning!!!

3 kommentarer:

Anna sa...

du slutar aldrig förvåna mig.

Fiia sa...

hihihih söt du är ;)

Mikela sa...

i lowe träning med ;D

MIN GODING

MIN GODING