måndag 13 april 2009

En lista igen

Vad heter du?: Sofia
Ålder: född 1988
Längd: 163cm
Vikt: Varför är den frågan alltid med överallt?
Hårfärg: Just nu brunt, men kommer väl gå tillbaka till ljust så fort jag får råd ;P
Ögonfärg: Blåa/gröna?
Beroende av: Protein
Hur mycket smink använder du dagligen?: Nästan ingenting
Vad har du ätit idag?: Gröt, ägg, lax, ris, grönsaker, proteinpulver, carbs, kycklingwok, proteinchokladbollar, latte hmm?
Dagens klädsel: Leggings, jeans shorts, t-shirt & adidaströja
Glädje just nu?: SOLEN & att carro är på besök
Irritation just nu?: Att jag vill för mycket på en o samma gång
Senaste låt du hörde?: Öhhhh, minnet?
Senaste inköp?: Mat
Vilka hårfärger har du haft?: Blont, brunt och rött.
Brukar du äta frukost?: Jag funkar inte utan frukost.
Vad gör du om helgerna?: Sover och tittar på tv.
Gillar du att få uppmärksamhet?: Absolut, vem gör inte det?
Husdjur: Min plutt i Karlskoga
Hur är ditt hår?: Brunt & tjockt
Brukar du bädda sängen?: Ja, alltid
Har du mest skivor eller filmer?: Hmm, skivor
Favoritaffär?: Stadium!!
Vad har du på väggarna?: Hyllor ..
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: Hmm, 19
Hur många timmar sover du per natt?: 8-9 timmar
Beskriv dig själv med tre ord?: Jag är snäll morgonpigg och har humor :)
Vem betyder mest för dig?: Mammi&Pappi
Föredrar du att vara singel?: NEEEEJ
Är du singel?: JAAAAA
Senaste hångel?: Hmm.. ja ni, nyfikna? Kristoffer
Är du nöjd med dig själv?: Nej
Hur mår du just nu?: Relativt bra
Senaste program du såg på?: CSI
Senaste film?: I hennes skor
Vad var det senaste du sa?: Nej jag är inte hungrig än
Hur ofta tvättar du ansiktet?: 2 ggr per dag.
Vem vet mest om dig?: Jag själv
Vad har du i ditt fönster?: Blommor
Vem var den senaste personen du umgicks med? Carro & Anli
Hur dags gick du och la dig igår?: 23.30
Vad behöver du mest just nu?: En stor och seriös karl.
Har du fler kort på dig själv än dina vänner?: Jag tror det.
Har du bra minne?: Beror helt och hållet på vad det handlar om.
För eller emot plastikoperationer?: Beror på...
Vad ska du göra ikväll?: Umgås med Caroline och sen sova
Svårt eller lätt för att sitta still?: Rastlöst som en galning
Brukar du se ner på andra människor?: Jo, ibland
Är du enkelspårig?: Njae, beror på..
Hur vill du avsluta det här?: Att jag är väldigt speedad och att jag vill flytta hem nu efter kvällens planer :)

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING