söndag 19 april 2009

Söndag

Igår for Carro hem till Karlskoga och lämnade mig helt själv ;) Önskar nästan hon hade kidnappat med mig hem, för det är väl OK?  Nej men nu är det bara 5 veckor kvar tills jag sätter mig i bilen och far hem. Det finns inte ord till att beskriva hur mycket jag vill hem nu, eller att få semester. Nu går jag in i en  jobba 25-dagar-i-sträck ... Jag orkar inte mer. Förresten har jag talat om att jag har sagt upp mig? Som personlig asisstent, det är nog det bästa jag har gjort på länge. Jag må vara ung men min kropp eller mitt psyke orkar inte mer. Semester i 6,5 vecka är vad jag förtjänar och något jag verkligen behöver. Så låt tiden gå lite snabbare tack.

Jobb väntar 12-20 shooh


Dags att fixa och dona lite så vi höres, Shooflöjjt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Pratat med Carro idag, ni har tydligen bara ätit nyttiga saker under hela tiden.. ni är så duktiga....haha

/LH

MIN GODING

MIN GODING