söndag 12 april 2009

Promenad & torsk

Efter frukost ja så blev det en långpromenad och härligt var det. Huvudvärken har kommit tillbaka och jag undrar vad det kan bero på?

Torsk står i ugnen och både mage och muskler väntas på att få lite fooood :)

Har lagt till en ny blogg på min -bloggar jag följer- Tycker att det var dags att lägga in hennes blogg eftersom jag faktiskt följer den :) Ta en titt så får ni se om ni märker vem :)

Hungrig hungrig hungrig.. Får se om jag orkar med YogaFit ikväll ..

2 kommentarer:

Tina sa...

Har du testat göra dom ? :) Jag testade men tog lite för mycket havregryn så dom smakade inte så mycket..Haha..få försöka igen tror jag!

Fiia sa...

Tina - Nix, har inte testat dom än :P Men ska göra det här någon dag när jag hittar bak-energin :D

MIN GODING

MIN GODING