måndag 13 april 2009

Hurtis

Igår kväll kom favvo-Carro med bussen. Det har blivit några besök på senaste tiden och det uppskattar jag verkligen, så kuuul!

Efter en gröt & ägg frukost begav vi oss ut på powerwalk och jag visade runt en liten del av Umeå. När vi lagade lunch ringde telefonen och det stod Anneli på displayen, wiiiii så glaa ja blev. Det var dags att ladda för ett gym pass. Hoo tog me oss till IKSU och det blev ett niiice pass.

Bröst hantelpress
Bröst i kable
Baksida kryssdrag
Baksida axlar
Triceps rep
Triceps pulldown

(Carro vill ha ett IKSU gym hemma i Karlskoga och jag FÖRSTÅR henne verkligen <3 )

Efter-tränings-Drink och hem in i duschen så var det bara att ladda om för en fika på Mekka och sen Ica på hemvägen och nu sitter vi i soffan. Full rulle :)

I kväll blir det kyckling wok och ballar av stål. Tjooo!
För det är sol och vår i Umeå, då mår vi bra!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING