lördag 4 april 2009

Lista

1)En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?" Vad svarar du?
-Sofia, vem är du?

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
- Gröt med äggvita i, juice & c-vitamin

3) I ditt senaste sms står det? - Något som är hemligt så jag svarar inte på den frågan

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?- Radio, hmm takida ...

5) Om du verkligen hatade någon och fick välja deras begravningsmusik, vad skulle det vara? - HEMSKT!


6) Var är din pojkvän/lickvän just nu?- Jadu, det undrar jag också? vart är han????

7) Välj ett ärr på din kropp?- Ja då måste jag välja det som sitter längst ner på pekfingret (jag skulle öppna en tonfiskburk) hahahahah

8) Vilka är dina favoritfärger? - Svart, mörk grön, brun & grått :)

9) Vem är din mest religiösa vän?- Sofi ?? ;)

10) Vilka i ditt liv litar du på? - Ingen

11) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?- Hmm, vill nog inte byta

12) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?- Beror på vem det kommer ifrån. Bli glad eller springa där ifrån? :)

13) Hur ofta svär du?- Jääämt! Svärord är väl något av mina favorit ord. Ja ni som känner mig vet att jag får ut en hel del av dom :) Fyy på mig.

14) Litar du på alla dina vänner?- Nej

15) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?- Ja det tror jag allt.

16) Tror du att allt som händer har en anledning?- Absolut det tror jag starkt på.

17) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?- Otrohet, misshandel & svek.

18) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad? - Haha Anli;)

19) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?- Självdistans

20) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden? - Bättre självdiciplin till att dieta under april & maj

21) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa? - Mamma & pappa

22) Tror du att du skulle bli en bra förälder?- Ja! :)

23) Vart togs din profilbild?- Hemma i Karlskoga

24) Ärligt, vad tänker du på just nu? Ojjj?? Vad jag skriver?

25) Vem känner dig bäst?- Ingen

26) Vad är helgens planer?- Umgås med mina vänner & min familj <3 Gå på bio & äta middag.

27) Vad har du på dig just nu? - Sockar, mysbrallor, linne & adidaströja, glasögon

28) Har du någonsin slagit ett träd?- haha säkert.

29) Har du någonsin smygit ut ur huset?- jajjemen

30) Aldrig sova eller aldrig äta?- Aldrig sova! Jag måste ha MAT!!

31) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska? - Morgonmänniska :)

32) Finns du där för dina vänner?- Absolut, när jag kan.

33) Gillar du att umgås med andra människor? - Jooo

34) Har du lätt att förlåta andra? - Beror på vad det handlar om. Så både ja & nej

35) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän? - Verkligen INTE

36) Har du tappat nån dina vänner nyligen? - Hmm, eftersom jag har flyttat så kan jag inte umgås med vissa så ofta som jag skulle vilja.

37) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?- Jag sa hej till pappa som kom upp nyvaken :)

38) Finns det någon du bör reda ut saker med?- hmm ehhm jao? eller va?

39) Kommer någon ringa dig ikväll? - De tror jag :)

40) Vill du ha ett förhållande just nu?- Ja det vore inga fel, ge mig en stor karl :)

41) vad ska du göra nu när du svarat på alla frågor?- Ta mig en kopp kaffe

4 kommentarer:

Penny sa...

Hmm, så du menar att jag inte känner dig? Förmodligen mer än du tror ;)

Anli sa...

Vaaaaad är det jag lääääääseeeer?! Prostituerad?!

Anonym sa...

Hahahahahaaaha Stackars Anli!!!
Hon menar nog att du gör vad som helst för en prolledrink o en burk kesella ; )
/ Ajjan

Fiia sa...

Anli - såklart jag menar precis det ajjan skriver ;);) förstår du väl ;) du/vi gör allt för protte :D

Penny- Klart du känner mig, men kanske inte som du beskriver det.

MIN GODING

MIN GODING