onsdag 22 april 2009

07.10

Jajjemensan då satt jag på en spinning cykel på USM tillsammans med flera pigga hurtbullar. Hade bokat tvättstugan till kl 06.00 så jag tänkte att det var bara att pina iväg och testa hur det känns med spinning så tidigt på morgonen. Faktiskt så gick det bättre än väntat, jag var pigg och hade energi! Det var Sophia som hade passet och vi klättrade i bergen, det var skoj! 07.10 jag ska dit igen! Har tvättat tvättat och tvättat. Har duschat och maten står i ugnen. Huuuungrig som en varg! Blir alltid så hungrig när jag tränar på morgonen. Idag väntar jobb 16-21.30  Eftersom jag inte skrev något inlägg igår måndag så säger jag det idag: GRATTTTTTIS till världens bästa mamma som fyllde år igår! Hoppas du hade en super dag med massa skoj!! Älskar dig! <3

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING