torsdag 23 april 2009

SOOOOOOL

Det var sååå nära att jag somnade om när mobilen ringgde men jag gick upp kikade ut genom fönstret och kollade temperaturen, 9 plus & massa SOOOL .. jag kunde bara inte gå tillbaka till sängen utan bytte om och traskade ut på en kort morgonpromenad. Bättre än inget :)  Blev lite hemmaträning innan frukost och nu sitter jag här med en stor kopp kaffe. 

Ska gymma med Marlene idag, sen blir det jobb 14.45-19.45

Det börjar närma sig slutet av Maj ?! haha (snart i alla fall) Jag räknar ner och längtar och längtar till att få komma hem. 

På lördag ska jag & Anliiii kika på en lägenhet!!! Ska bli grymt och jag hoppas hoppas på att det kan var något för oss :) Det vore kanon. 

Dags att fylla på kaffe koppen :) 




1 kommentar:

Anna sa...

Godmorgon!! :)

MIN GODING

MIN GODING