onsdag 8 april 2009

Morgonpromenad, lunch & jobb

När jag vaknade i morse var det grått och trist väder ute, men eftersom jag redan kvällen innan hade bestämmt mig för att gå ut på långpromenad innan frukost var det bara att byta om och ge sig iväg. Var på Life igår och köpte en ny kosttilskott burk som ska ge dieten en kick i röven. Alltid kul att prova något nytt och jag hoppas på bästa möjliga resultat. Återkommer om hur det går :)

Blev lunch möte på stan som resulterades i något vlädigt tråkigt men jag önskar all lycka till.
Sedan traskade jag hemåt för att lägga mig i soffan då jag kände huvudvärken och illamåendet som var påväg igen. (Fick någon sorts huvudvärk & illamående attak igår på jobbet som aldrig ville ge sig). Vi får väl se hur det går idag.

På söndag kommer Caroline upp till mig och hälsar på! Det ska bli skoj skoj!!!!!! :):)

I morgon ska jag äntligen få träffa Anli, det var på tok för längesen vi sågs.

Dags att jobba lite, vi ses .. Ha det toppen

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING