lördag 25 april 2009

Efter jobbet hämtade Anli upp mig och hon styrde pärlan mot lägenheten. Lägenhetsvisning, en trea på 81 kv. Till en början var jag mycket skeptiskt och gillade den inte alls. Men nu är jag så KÄR <3 så kär. Det kan komma och bli en dröm lägenhet. Tänk er en gammal/äldre lägenhet, en hall, ett stort härligt kök, ett badrum, ett mindre sovrum och TVÅ STORA ÖPPNA RUM som en stor salong. Tänk att få tapetsera/mål om i dessa rum. Underbart fint skulle det bli. Så vi får se hur det går, håll tummmmmarna.

Vi har vart och handlat på Willys och jag är 850:- spänn fattigare. Men jag gör ALLT för mat :) hahahaha

I kväll blir det Robinsson och protte. .

Jobb i morgon 12-20

Jag är på så fruktansvärt bra humör önskar jag hade lite mer diciplin till dieten. Kan någon sparka mig i röven??

1 kommentar:

Anli sa...

Nu blev jag peppad igen, förlåt att jag MESSAR mitt i natten som en mupp!!! Men jag fick sånna panikkänslor, men jag tror osså att det kan bli himla bra -faktiskt.. eller... Bättre läge o bättre hyra får man ju inte... :) Du kan ju läsa om min ångestattack på bloggan.. jag är SÄMST!!

MIN GODING

MIN GODING