söndag 12 april 2009

Chokladbollar och bokläsning

Har legat på soffan och läst lite bok. Läste för ett tag sedan ut boken Jenny S och har nu påbörjat Underbar och älskad av alla av Martina Haag. Någon som har ngt bra boktips? Har kommit in i en period då jag tycker det är kul att läsa böcker, man kommer som bort från verkligheten och ibland är det otroligt skönt. La boken till sidan en sväng och fick plötsligt bak-energi. Tänkte prova på Zweetys chokladbollar recept.

Mitt blev såhär `ala fiia`

2 dl fiberhavregryn
1,5 dl choklad proteinpulver
2 msk kakao
1 tsk vaniljsocker
2 msk rapsolja
3 msk kaffe
8 msk vatten? (tror jag)

Dessa chokladbollar blir vädligt kletiga så jag använde en del vatten. Rullade dom i kokos och nu står dom i kylen. Blev drygt 9 bollar. . . mummis

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter gott men känns som det fattas något.

MIN GODING

MIN GODING