söndag 2 november 2008

Body Pump

Shooho promenaden i morse var kall och skön. Vandrade runt i kvarteren och försökte mest koncentrera mig på att hitta i området :P Efter 45 minuter var jag svettig och vandrade hem och tog en skönt dusch.
Till lunch blev det quornfile, grönsaker & lite fullkornspasta.

Efter det hamnade jag i våran hemma gjorda soffa och vi slog på tredje filmen: Livet runt 45. För det första var filmen på franska så varken jag eller Jenny kunde med att se den och för det andra var den värdelös. Det tog oss fem minuter för att bestämma oss att byta film. Så det fick bli den romantiska kärleksfilmen: Kärlek på hal is. Som passade helt utmärkt på en söndag när man är slö och seg.
En film kvar - skräckfilmen, vi får väl se om vi tar oss igenom den ikväll ;)

Snart dags att börja laga kycklingfile och någonting till! Mumma.

I morgon är det måndag och ny vecka. Planerat än sålänge för morgondagen
8.30 PT pass
10.15 Möte ang nya jobbet
20.00 Vattenträninng

Får se om ja hinner/orkar blogga i kväll :D

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING