onsdag 19 november 2008

Fettmätning


Lillvaden - formkoll - dåligt ljus :I

JAG ÄR TRÖTTT! Och ändå hade jag sovmorgon i morse. Steg upp 8.20 och åt den goda gröten med kanel och sojamjölk. Jag älskart verkligen!
Pt-pass som vanligt och efter det hade jag 45 min spinningen. Det blev otroligt svettigt idag med och jag känner mig riktigt stark på den biten nu.

Har rensat en hel del papper och sorterat osv. Vi ska ju snart flytta och då behöver man inte ta med sig onödigt skräp :P Vi skriver kontrakt den 26 november och flyttar in i början av januari.

Har precis bokat en tid för fettmätning och den kommer jag att göra den 8 december. Hon som jag pratade med på telefon var super trevlig och frågade lite om min träning osv. Jag avslutar deffen den 13 december och unnar mig julfika som hålls på gymmet på Lucia och hemma. Jenny tjatar om att baka lussebullar ;)

Vilar och laddar inför pass nr 2 ikväll 20.00 .. Om jag bara kunde få en hel dag ledig :D Jag skulle bli överlycklig. hihih

ha en toppendag och kör hårt på träningen allihopa!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING