tisdag 4 november 2008

Första dagen på jobbet

Första dagen på jobbet är hårt ;) Det går otroligt mycket energi på att ta in nya saker, vara i en ny miljö, göra sitt bästa, lära sig nytt, vara engagerad osv osv osv.
Efter detta inlägg blir det nog bums i säng.

Nya jobbet var i alla fall mycket positivt och jag kommer nog trivas hur bra som helst. Att jobba som Personlig assistent är en otrolig erfarenhet och väldigt inspirerade. Man utvecklas väldigt mycket som person och man lär sig nya saker hela tiden. PA är ett jobb jag aldrig har lagt märke till eller vart intresserad av tidigare. Men jag ångrar absolut inte att jag gick i detta spår. Jag älskar jobbet på Gästis i Karlskoga och jag hoppas att jag kommer gilla det här jobbet precis lika mycket.

Det blev ett 30 min step pass i morse med min klient och det var superkul. 11.30 körde jag lunchpasset och Sofia var där och filmade mig. På torsdag blir det möte och jag får min utvärdering, blir spännande. Kritik är det som kan göra än till en bättre instruktör.

Sådär nu är hemresan bokad - Jag är i Karlskoga den 19 december och åker tillbaka hem till Umeå den 4 januari.

Kvällsfika idag fick bli, en kesellaburk, en tonfisk burk och wookgrönsaker :)

Sov gott

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING