lördag 29 november 2008

Lördag

I morse tog jag en lång sovmorgon (äntligen) ville knappt gå ur sängen, men det var magen som fick upp mig. Det kurrade och magen bad om frukost :)

Anna kom hit och hälsade på en stund och det var ett tag sedan jag träffade henne nu, så det var verkligen på tiden. Får träffa henne lite mer när ja kommer hem till kga.

14.00 var det pass som vanligt. Idag var det ett helt gäng karlar som var med o körde. Allihopa hade tryckt ihop sig i ett hörn så det blev svårt att instruera hela gruppen. haha :)

I kväll blir det soffan hela kvällen och hur jag ska njuta av det!! Det är så skönt att få vara ledig en stund.

På tal om ledig så börjar jag min inskolningen på det nya jobbet på tisdag som är

Ska sitta i receptionen på USM, ska bli skoj hoppas jag!

På måndag ska jag klippa mig och fixa frillan och dessutom byta bank.

Stjärnor på is nu & min nya noja: Jordgubbar & kesella mixat, ställ in i frysen och låt bli kallt. MUMS!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING