onsdag 19 november 2008

Vattenträning

Jag var inte långt ifrån att somna efter middagen. Jag trodde aldrig jag skulle kunna ta mig iväg till vattenträningen och jag var nära att byta bort det. Men tillslut var jag tvungen att fara iväg mot USM och hemgården. Första låten och jag började jogga och jag har aldrig känt mig så lätt. Energin kom och det blev ett hårt pass. KUL!

Har precis mumsat i mig en kesella och lite nötter, ska få i mig en äggvita också. Efter det ska jag få massage av Penny, ska bli mycket skönt eller jag iaf bra för kroppen :)

Jag & Jenny har funderat och diskuterat ang julklappar. Vi har kommit överens om att spara lite pengar varje månad och i början av 2009 fara iväg till Sundsvall Ö-vik eller någinstans och gå på spa eller något liknande. Både hon & jag behöver komma här ifrån och få lite ledigt. Det behövs i bland och helst av allt skulle jag vilja fara just nu. Det kommer i alla fall att bil våran julklapp till varandra. Superbra!!

I morgon är jag ledig bortsett från Vattenträningen kl 16.00 Jag ska nog ligga framför tvn hela dagen.. Vad tror ni? Någon som vill göra mig sällskap?

Sov gott och dröm sött.

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING