onsdag 12 november 2008

Sista dagen


HEJ! :)

Jobbet på Life gick kanon och idag jobbade jag tillsammans med Joseftin. Hon är en trevlig filur. Jag lunchade tillsammans med favvo-Penny på Umeå´s bästa bufe ställe. Massa protein!

Jenny spanade efter sin macka ;D

Efter stängning traskade jag till USM för att köra ett snabbt gympass då jag var väldigt o peppad, men fick väldigt bra kontakt med biceps. Tog bilen vidare mot Hemgården då det var dags för vattenträning. Jag var nära på att somna men lyckades få igång kroppen och fick världens energi! :)

I dag är sista dagen 19 år gammal, usch kan knappt tro det själv. Jag känner mig inte såhär ung. Men men i morgon är den stora dagen och jag ska få TÅRTA! :D
Efter 2 veckor & 3 dagars DEFF - TÅRTA!! :D

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING