torsdag 6 november 2008

träningsdag

hejsvejs har precis ätit och duschat och nu dricker jag kaffe.

Tc 45 lunchpasset (spinningen) gick hur bra som helst! Jag var otroligt laddad och svetten bara rann! Efter passet hade jag möte med Sofia ang spinningen. I tisdags filmade hon passet jag hade och gjorde en utvärdering. Det är bra att se sig själv på film i bland och få utvärderingar. Hon var nöjd och var så glad att jag hade börjat hos dom. Jag är super glad för att jag valde USM och älskar att vara instruktör.

Till lunch blev det tonfiskwook som Jenny snällt hade lagat i ordning till jag kom hem. Jag var hungrig som en varg efter passet och hur trött som helst. Hamnade som vanligt framför tvn och Jenny hade gjort "känner-du-mig" frågor som jag fick fylla i. Kan säga att jag klara mig ganska bra ;) Jag ville också ställa konstiga frågor och se om hon känner mig och det gjorde hon såklart!

Sen vart klockan mycket och det var dags att köra vattenträning. Var lite seg i början men hämtade upp det på slutet.

Blev en tur till Ica för att leta mat. Jag hade bestämt mig och ställt mig in på att få sushi till middag men icke! åh vad sur jag blev!
Det finns hur mycket mat som helst och jag kommer hem med en tonfiskburk. Jag vart så arg när jag inte fick min sushi så jag tappade matlusten.
Jenny valde pizza och julmust.
Vad skulle ni ha valt tonfisk eller pizza ? ;)
Deffar man så har man inget val :D


Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING