söndag 9 november 2008

2 veckor


Godmorgon på er, idag ringde min väckarklocka 7.50 men jag börjar inte jobba förrens kl 12.00
För att hinna med lunch innan jag åker till jobbet gäller det att planera och då måste man gå upp tidigt :)

I dag har det gått två veckor sedan jag började min lilla deff. Det har gått över förväntningarna men jag har haft mina dagar då jag vart galen och vill äta ALLT, hungrig hela tiden och söt sugen som tusan. I går kväll var en sån dag. blä! I morse stod jag på vågen och det går sakta men säkert framåt. Har inte gjort några mätningar än utan det får vänta tills i morgon bitti.

På torsdag fyller jag hör och häpna hela 20 år. Då ska jag göra ett kort break i min deff och njuta av daimtårta. Kan vara bra att chocka kroppen en sväng men sen på fredag morgon går jag på deffen igen och håller på fram till den 17 december, sen är det jul & KEBAB DAGS!! Karlskoga here I come!! Spara all kebab till mig :D hahaha

Slutar kl 18 ikväll, jag borde köra ett gympass men vi får se vad som händer. Jag kommer vara vrålhungrig efter jobbet eftersom jag inte kan äta någon mat utan endast hinner slänga i mig någon proteindrink. Men det är väl bara att härda?

Ha det gott

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Fia!

tack för det fina fars dag kortet
det var fyndigt.

Pappa

MIN GODING

MIN GODING