torsdag 13 november 2008

TÅRTTTTTTTTTTA


Ja det här är min favorit tårta och eftersom idag är enda dagen i min deff som jag får äta, så grattis till mig för jag har ätit upp hela tårtan förutom 2 bitar som Jenny fick. Haha, inte för att jag var sugen utan bara för att jag får. Min kropp och min mage har inte mått så bra idag och det är kaos i hela kroppen.
Jag längtar tills i morgon då deffen börjar igen och jag har kommit fram till att jag mår BRA när jag äter SUPERSTRIKT och mindre kolhydrater.

Jag har även hunnit med att äta glass, lite godis, pepparkakor och julmust. Det gäller att passa på att äta när man får :D

Sen att jag har fått en fettmätning i present som en del har lagt märke till är bara kul. För mig är det väldigt inspirerande och motiverande.

Jag & Jenny var på fitness festivalen förra året och har vart ruggit sugna på att åka i år igen. Dock har vi det dåligt i kassan men kom fram till att VI SKA ÅKA IALLA FALLL! Eftersom jag har fyllt år tar jag mina present-pengar och unnar mig världens bästa festival! SUPER bra present!
FITNESSFESTIVALEN 2008!
Det är en sån upplevelse att ta del av denna, det är så värt alla pengarna!

Godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i efterskott Fia!
Kram Luuli

MIN GODING

MIN GODING