tisdag 18 november 2008

Fullt ös

I morse var det morgon möte på Life och jag UNNADE mig EN liten bit nybakat nyttig bröd med ost & paprika. Annars är detta ingenting jag väljer att äta i min deff. Efter mötet traskade jag till USM och körde ett tungt pass i gymmet. Kände mig riktigt stark och laddad! Idag blev det
Lats drag
Bröst flyes
Biceps curls
Biceps maskin

Efter gymmet hade jag spinningen 45 och det var längesen jag svettades så mycket. Efter passet kom det fram en kvinna med IKSU-t-shirt och sa att det var det bästa pass hon vart på för USM. JAG BLIR SÅ GLAD! och det är så kul att få såna positiva kommentarer.

Dubbelpasset tog kol på mig och jobbet har aldrig känts så jobbigt. Som tur var hela familjen slöa så det blev rätt lugnt :)

I morgon har jag en liten sovmorgon det ska blir riktigt skönt för jag har inte sovit någe vidare de senaste nätterna.

Förresten, har glömt att berätta om min andra present från Jenny som även är från Lindha & Pelle. Jag fick ett presentkort på Make up Store. En gratisbehandling och smink!!!!!!!!!! :D Ska bli skitkul att få hjälp med sånt där. Jag är ju inte direkt någon tjej som sminkar sig dag ut och dag in. Jag tränar istället :D haha Då ska man inte ha smink för då får man ont i ögonen.

Godnatt :D

1 kommentar:

Anli sa...

Härligt att höra gumman!! Du e en riktig fighter, gött att läsa att dieten går bra, min deff börjar till våren, spännande :)

Kramar!

MIN GODING

MIN GODING