fredag 28 november 2008

Helg


Snöö och fint väder har det vart idag.

Igår var på ren svenska en PISS-DAG! Så det blev inget inlägg på hela dagen.

I morse körde jag spinningen och efter det blev det en tur på stan. Jag och Jenny käkade lunch på MVG-gallerian och drack gott kaffe.


Såklart hamnade jag på jobbet - Life och inhandlade mer mivitotal och rysk rosenrot. Ska bli spännande att prova på den ryska roten, har tidigare använt rosenrot forte.

Handkräm från apotektet

Glutamin från gymgrosissten. Ska bli grymt att testa detta.

Har jobabt tre timmar idag och nu blir det idol!

Nu är det nästan klart att jobbet är mitt. I veckan får jag det slutgiltiga resultatet :D haha

ha en bra fredags kväll.

1 kommentar:

Anli sa...

Kul att du skaffade glutaminet oxå, du vet att jag kan beställa det till dig nästa gång via sport & fitness (WNT) du har ju personalrabatten på d ;)

Kram!

MIN GODING

MIN GODING