måndag 3 november 2008

Måndag

Ny vecka och nya krafter som vanligt :)

PT-passet gick bra och jag vandrade sedan vidare till mötet ang mitt nya jobb. I dagens läge stämplar man in vilka tider man jobbar genom en mobiltelefon och tiderna skickas vidare till chefen. Sicken grej!
Som det ser ut nu kommer jag att jobba: mån, tis, fre & söndag. Det innebär att jag är ledig ons, tors & lörd de dagar jag har mina pass på USM. Visst är det toppen!? En chef som lyssnar och pusslar i hop ett schema som är helt perfekt för mig. Det tackar vi för.

Lunchen idag blev omelett med spenat, gurka och morötter.
Kaffe efter såklart! <3

Ska köra ett hårt gympass senare idag och efter det följer ett vattenträningspass.

Det är sol och skönt väder i Umeå idag!

Ikväll ska jag boka resa hem till Karlskoga, för jag kommer hem över julen! :D Ska bli så kul att träffa alla! Saknar er.
Puss&kram

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING