torsdag 13 november 2008

20 år!!!!!!

vad är det för en dag, är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är lottans födelsedag HURRA HURRA HURRAA!! 20 år! Grattis till mig :D

Idag blev det daimtårta till frukost! MUUUUMS min favorit.

Har fått en massa grattis kort på posten och paket, jag har fått:

- En fettmätning
- Better Bodies linne
- Skål från Pentik
- Massage grej
- Ansiktsmask
- Örhängen
- Armband
- Presentkort på Ica
- Pengar

Tack allihop! :D

Jag har ätit tårta, välling och lite godis BARA FÖR ATT jag får äta vad jag vill idag. Egentligen mår jag bara illa av det och mår inte särskilt bra av det. Men bara för att jag får äta, måste jag :D haha längtar nästan tills i morrn igen när jag går på deffen igen. :)

Idag ska vi städa lite, jag har vattenträning och sedan blir det middag hos Lindha, Pelle & Signe

Bilder kommer senare eller i morgon. Har fullt upp ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vem ger bort en fettmätning till dig??!!! Den är ju helt onödig, det finns ju inte ens något fett att mäta.
Som att ge bort en klippning till en flintskallig.

Anonym sa...

HÅLLER MED!!!! Puss /mimmi

Anonym sa...

Varför käkar man något man mår dåligt av?? Kan ju inte ens vara njutbart!

MIN GODING

MIN GODING