måndag 17 november 2008

GYM

Hej & hallå jag har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen hela helgen. Jag har haft mycket att göra och knappt hunnit återhämta mig.

Det blev aldrig någon middag i lördags pga av omständigheterna som dykte upp. Väldigt tråkigt. I Söndags hann jag bara gå upp äta frukost och sen jobbade jag i åtta timmar. Första årets pulka & bob åk, fast jag åkte aldrig utan sprang mest upp och ner i backen och svettades som resulterade i dagens träningsvärk. haha!

Ny vecka och det blir fullt ös igen
I morse hade jag Pt-pass och efter det stannade jag kvar och körde ett tungt gympass
-Sittande rodd
-Axelpress
-Stående rodd
-Triceps rep
-Triceps maskin

Har fyllt på kroppen med MAT och kaffe såklart. Har för övrigt ringt runt till upab ang en parkering som jag har fått betala 181 kr för!!!

I morgon blir det morgon möte på Life sedan har jag tagit på mig spinningen 11.30
Därefter jobb 14.45-19.45

Dags att leta efter energi.

Puss&kram

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING