tisdag 29 december 2009

Kallt - 18

Efter frukosten åkte vi direkt till gymmet. Det blev ett gött bröst & triceps pass + 30 minuter cardio. Härligt! Dock kändes det riktigt tungt idag, men vi tog oss igenom hela träningen i alla fall :)
Svängde förbi Lidl påvägen hem :) Kesella is the shit!
Efter lite spagetti&köttfärsås traskade vi ner på stan och tog oss en kopp kaffe. Vi la undan lite grejer på husnr4 och jag hämtade ut min års förbrukning linser.
Nu sitter jag hemma hos mami, vi har precis beställt lite shampo&balsam från bangerhead.se ... jag har inte hittat mitt schampo i den här lilla staden så det får bli internetköp istället :) Borde köpa ansiktskräm också, men den verkar ju inte finnas den heller :( buhu!
Snart kommer Emil hit och då ska vi äta lite food. . .

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING