måndag 28 december 2009

Varning för lång inlägg

Ojdå, det var ett tag sedan jag uppdaterade denna blogg.. jag har inte glömt bort er, jag lovar :)

Jag har haft så fruktansvärt mycket att göra dessa dagar. Sen jag kom hit har det gått i ett och det har inte blivit en ledig stund, men ja gillart!

Jag tar en snabb uppdatering så ni får en susning om vad jag har pysslat med.. (om jag kommer ihåg vad jag har gjort)

I onsdags morse bjöd jag hit min vän Sara på lite frukost, vi satt och tjötade om allt och inget.. efter det traskade jag ner på stan och mötte upp mina gamla klass kompisar från gymnasietiden och tog en fika. Så kul att träffa dom, nu när jag har flyttat hem kanske jag kan få träffa dom lite oftare :)
På kvällen åkte jag & Emil till Emils mamma och firade jul. Julmat, julmusik och paket öppning hela kvällen. Mysigt!! Tack för julklappen! :) Som chaufför skjutsade jag Emil vidare, då han skulle på uppesitare kväll. Jag tog bilen vidare till mina vänner för uppesittare kväll. (Jag är så glad över att jag har flyttat hem, jag har saknat mina vänner här hemma)

Julaftons morgon vaknade vi tidigt och tog bilen till Mami för lite julfrukost tillsammans med brorsan & hans tjej. Mys! Senare på dagen for vi till Emils pappa och firade jul tillsammans med dom. Så härligt gäng! Vi drack glögg, käkade julmat, julfikade, öppnade julklappar, byggde lego, jojjade och hade en toppen kväll...

Juldagen startade med en nyttig frukost efter all jul mat :) Vi fortsatte mot gymmet för ett gött rygg&biceps pass ... sen for vi till mami&papi och släkten för ännu mera julmat. Vi spelade spel och hade de gött. (tack för julklappen) :) efter det for vi förbi och sa hej till Emils kompisar & sen förbi mina kompisar. Kvällen slutade med en film hemma i soffan. Perfekt!

Lördagen började med frukost & ett hårt axel pass även 40 minuter cardio på världens bästa maskin som jag inte kan namnet på :) hihi! Vi hämtade sedan upp Carro som var bakis och for hem till oss. Umgicks och käkade lite mat. :)
På kvällen åkte jag & Emil till Marcus & Gerda och sölade lite skit :)

02.30 på söndag (morgon??? ) ringde alarmet och vi steg upp. Vi käkade frukost och såg folk gå hem från krogen. Vi gjorde oss i ordning och tog bilen ner till Carro, Rickard & Nellie för att ta deras buss och vi fortsatte färden mot ULLARED! :)
Jisses, vilken resa. För det första när jag & Emil var påväg ner mot Degerfor så följer Polisen efter oss en bra bit. Dom letade väl fyllon på lördags/söndags natten. :)
När vi väl har kommit en bit på vår resa sker ett mord. Vi kör på ett rådjur. VIlken smälll! Stackars djur! Detta fördröjde vår resa men allt gick bra, som tur va!

Efter 4 timmar är vi framme, ULLARED :) :)

Fortsättning följer .... för detta blev ett långt inlägg.. nu ska jag hjälpa Emil att städa och plocka upp alla grejor :)

Puss!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING