söndag 13 december 2009

Lucia & 1 vecka kvar tills det bär av

Shoo la la la, jag är på ett alldeles strålande humör.. hur härlig är inte det?

Idag är det Lucia, MEN idag är det även en liten speciell dag. Det är 1 vecka kvar tills jag flyttar! WOHHHA 1 vecka! Alltså 1 vecka kvar att göra allt för sista gången (då menar jag rutinerna som jag haft här uppe varje vecka) jag ska njuta denna vecka, njuta av allt som jag har här uppe och jag hoppas på att få träffa så många som möjligt de sista dagarna. (Marlene, vi måste ses i veckan?! När kan du?! :)

Har värmt glögg, ställt fram pepparkakor/saffransgifflar, tänt ljus osv här på jobbet. Kom gärna förbi och säg hej om ni inte har något annat för er :)

SHOOHO :) Ha en super bra dag!


2 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

Hej:)

Var på gymmet tidigt och sedan åkte vi in på akuten med lillan för att få träffa en barnläkare.. så jag hann aldrig ens promma förbi=(
Kanske hinner i veckan:)
Hoppas allt är bra med dig och att du får en underbar söndagkväll
KRAMAR

Marlene sa...

hej bruden! Ja klart vi måste passa på att ses! Buhuuuuuuuu du flyttar :( Fy vad tråkigt det kommer att kännas.. men kul för dig såklart :) ja vi får ta och ses och dricka kaffiii någon dag i veckan :) Kan du förresten komma kl 15 på jobbet på onsdag ist för 16? Kramis

MIN GODING

MIN GODING