fredag 11 december 2009

Hallå där ute...

Spinningen igår gick helt suveränt, fick massa beröm efter passet och det gör mig så glad! Maten gick super bra igår .. Jag håller mig till planeringen och det känns som att det går riktigt bra..

I morse blev det havregrynsgröt med ägg,kanel & mjölk. Ett kokt ägg med lite kaviar och kaffe såklart. (c-vitamin, vitaminer, zink & omegatre slank även ner)

Innan träning - Lipocur & Amino caps

Sen drog jag iväg och instruerade i spinningen. Mitt sista spinning pass på USM! TRÅKIGT! Både igår & idag har jag haft kanon pass och känner därför att jag kan lämna spinningen med ett leende, jag är super nöjd! Jag kommer att sakna att instruera i spinning & även alla deltagare!

Efter träningen blev det en proteindrink & en banan.

Cyklade sedan hem och slängde mig in i duschen och efter det ställde jag mig vid spisen och slängde ihop en wok på champinjoner, röd & gul paprika med tonfisk & ris! mumma!

Jobb väntar 15-20 på gymmet sen skyndar jag mig hem till Idol finalen och en mysig kväll i soffan!

TRÄNINGSVÄRKEN I MAGEN! AS HELL! AJ AJ AJ :D
MEN GU SÅ GÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTT!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING