måndag 14 december 2009

Måndag

Hallu!
Nu ni, nu ska ni få höra... I går jobbade jag hela dagen på gymet.. Allt gick kanon TILLS jag insåg vad som hade hänt ... jag hade glömt tonfiskburken, till min middag alltså. Tidigare på morgonen hade jag stått och kokat grönsaker, fixat iordning kesella såsen osv osv... men jag hade inte en enda tanke på att ta ut tonfisk burken ur skåpet. Så när klockan slog middag dags på jobbet var det bara att stoppa in matlådan med grönsakerna i micron, värma & hälla över såsen. MUMS! Vilken middag ... grönsaker med 1/2 kesella burk ... hmmm inte bra alls.. det blev ju ingen vidare energi middag precis.. så när ja kom hem efter jobbet var jag ganska hungrig :) Så jag lyxade till det med äggmacka & kesella & yoghurt, även om det inte är planerat i mini deffen.. men efter den middagen behövde jag de..

phu!

Idag är det måndag ... planerna ser ut som så : möte på stan, hämta ut linser, handla lite mat, träna och jobb!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING