lördag 12 december 2009

Lördag kväll

När jag kom hem från jobbet var jag så seg att jag bara ville slänga mig i soffan .. men istället tog jag på mig understället och gav mig ut på en powerwalk ... jag var sååå nära att strunta i den pga ´det är så kallt o jag är trött´men ICKE! ... do it do it! Japp, jag gav mig själv en spark i baken och sa GÅ UT MED DIG :) hejja mig. Ja gick ut!
Till middag blev det spenat, tonfisk & ett stekt ägg... efter en dusch och ett avsnitt robinsson gjorde jag iordning en smoothie på kesella, proteinpulver, jordgubbar, kanel & kardemumma. MUMS! men min aptit är inte den bästa just nu.. jag är inte hungrig & jag är inte ens sugen.. jag mår illa. Jag äter just nu bara för att jag måste.. tittar på klockan och tänker ´jaha, då var det dags för mat igen´
jag trodde att det skulle vara tvärtom, att jag skulle vara hungrig jämt.. hhm. hoppas det vänder och att jag får tillbaka matlusten..

illamående.

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING