tisdag 15 december 2009

För sista gången

det här är mitt 602 inlägg i denna blogg :)

När alarmet ringde i morse 05.15 tänkte ja NEEEEEEEEEEJ JA VILL INTE, SNÄLLA!!
Men sen slog det mig ´men för fan ge dig, de här är ju sista tisdagen´ ... genast hoppade jag ur skummadrassen och drack min esa pro och tog på mig massa kläder och gav mig i väg till gymmet. Kan säga att det var en aning tungt att trampa idag, det är MASSA snöö här .. wihi!
Jag NJÖT sedan av lite jobb & morgoncardio på cykeln 07.10 ... dessutom så var hela spinning passet julmusik och kikade man ut genom fönstret kunde man se snön fall. HÄRLIGT!

Gröt, ägg, piller & kaffi till frukost!
En dusch står på tur, sen borde jag packa lite mer, ta en tur till stan, träffa Jenny & till sist instruera i vattenträning (även här, för sista gången med USM gänget)
Oj oj oj vad mycket jag gör för sista gången den här veckan...
AWFUL!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING