måndag 14 december 2009

Möte, packning, träning & jobb

Mötet gick kanon och en kaffi sitter ju aldrig fel. Fiitusan va kallt det börjar bli nu, eller ja kallt o kallt. Kroppen är inte riktigt van vid dessa minusgrader än. Såå HÄRLIGT med lite snö, äntligen!
När jag kom hem blev det lite lunch och sen packade jag lite grann, jag tar lite i taget, varje dag... det är svårt att packa. Vad ska man spara? Vad ska man slänga? Vad behöver man tills på söndag? och vad behöver man inte.. hmm, svårt som sagt.

Efter laddnings drinken tog jag en promenad till gymmet och körde:
Lats
Hantelpress bröst
biceps curl hantlar
Mage
&
20 minuter cardio på crossen...
sedan promenerade jag hem :) (i snön, mysigt)

Efter en dusch & middag tog jag hojjen tillbaka till gymmet för lite jobb ...

På söndag far jag, jag FAR, jag FLYTTAR, jag blir SAMBO, jag blir Karlskoga bo (igen) jag kommer kunna träffa min familj, mina vänner, jag startar om på nytt, ett nytt liv
GALET!!!!!!!!!

TJOHOOO! oj nu är klockan dags för kvällsmål... kesellla & keso & en skvätt yoghurt! MUMMA!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING