onsdag 16 december 2009

Vinter


bild: google

Go morron go morron .. 10,9 minusgradet ute.. burr!
Jag har precis ätit lite frulle och sitter nu o värmer mig med en kopp kaffi.. Ska om nån timme sätta på mig täckbyxorna, vinterjackan, mössa & vantar och pulsa bort till gymmet för att köra ett hårt pass! YEAH! (känslan efter ett hårt & svettigt pass är det bästa jag vet <3 )
Idag är det min sista dag på Umeå, sport & motion.. (buhuhuuuu) FAN va jag kommer SAKNA er! Jag trivs så otroligt bra med mitt jobb, sitta i repan, träffa&prata med massa goa människor, instruera i klasser och få umgås med mina arbetskollegor. Ni är grymma! Men ja lovar att befinna mig på gymmet både torsdag & fredag!!! Då kan ja passa på att säga hej då till medlemmar och personal såklart!

Nu är det nära, 4 dagar kvar.. thiih

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING