fredag 1 januari 2010

Gott nytt år 2010

GOTT NYTT ÅR!

Sen jag flyttade har jag inte vart så bra på det här med blogg inlägg. Rättare sagt ur usel! Jag ber om ursäkt ;) Jag har varken haft ork eller lust om jag ska vara helt ärlig.. Just nu tillbringar jag den mesta tiden tillsammans med Emil och njuter av livet. Jag försöker även träffa så många som möjligt nu när jag har kommit hem och då blir det inte så mycket tid över till bloggen. Men när jag väl har kommit in i vardagen här så ska ni nog se att det kommer lite fler inlägg :)

Så vad har vi att säga om 2009 ? Ett år som har gått ruggigt fort.. Jag har bott i Umeå hela året, där jag har stor trivts! Jag saknar Umeå, det gör jag. Jag saknar staden, USM och alla goa människor som jag har lärt känna. Så ni ska inte tro att jag har glömt er där uppe ;) Jag hoppas ni mår bra och att ni saknar mig med lite grann. hiiih ...

Ännu bättre blev året när jag träffade Emil, som resulterades till att jag tog mitt pick&pack och flyttade ner till Karlskoga för att bli sambo. Jag är glad över att vara tillbaka och det är härligt att kunna umgås med familj & gamla vänner igen.

2010 ett nytt år ... 2010 tycker jag personligen låter ganska läskigt.. fråga mig inte varför.. det bara är så .. Ett år som jag har stora förväntningar på.. eller ja.. jag har stora förväntningar på mig själv det här året .. jag tror det kommer bli ett betydelsefullt och spännande år.

Så nu är det dags att slänga sig in i det nya året.

2010

1 kommentar:

Jossan-Wellness by me! sa...

Tror oxå de kommer bli ett spännande år!!:)

Härligt att du umgås och myser på med nära och kära!
Kramar och ta hand om dig

MIN GODING

MIN GODING