torsdag 10 december 2009

Gym & spinning

Jag vaknade i morse med galet träningsvärk i magen! Hur gött är inte det ?! :) Shoho!!

Jag lever i ett kaos.. jag har tagit fram flytt kartongerna och vet knappt vart jag ska börja. Har börjat plockat ner en del saker men en del frågar jag mig fortfarande om jag ska ha kvar eller om det ska kastas? Helst skulle jag vilja sutta allt och bara köpa allt nytt!

Efter frukosten blev det en promenad till gymmet & ett gym pass

Sittande rodd i maskin
Sittande rodd
Baksida axlar
Rotatorn
Mage på boll

och promenad hem igen...

Till lunch blev det Tonfisk, ris & kesella - mums!!

Sitter nu och laddar inför spinning klassen ja ska instruera i kl 17.00 .... just nu känner jag bara gäsp ... men det ska nog gå bra!! :)

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING