tisdag 22 december 2009

Saffrans mat & bak lagning

Idag vaknade jag när mobilen pep, ett sms från Carro som skrev att hon kunde komma i alla fall. Så jag klev upp och gjorde i ordning frukost, tvättade tvätt, handlade lite på ica och gick hem. Jag satte igång och bakade fiia´s special .. saffrans socker kaka med kesella glasyr med riven mintchoklad på. Carro & Nellie kom förbi vid 11 och vi tjötade en massa och började sedan att laga lite lunch, saffrans gryta med räkor. Till efterrätt blev det den nybakade kakan. HERREGUD så god den blev!!!!!! Oj oj oj!

Carro & Nellie åkte hem och Ajjan & Jesper kom förbi på lite fika, även dom fick smaka den goa kakan! När dom åkte hem så kom även mami & papi på lite fika.

Så man kan sammanfatta min dag med ett ord - FIKA :) MUMS!

Härligt att vara hemma! Jag gillar´t...

1 kommentar:

Jossan-Wellness by me! sa...

GOD JUL TJEJEN!!!

Kramar från min lilla famlij

MIN GODING

MIN GODING