fredag 4 december 2009

Smärta

Hallå där!
I går körde jag ett step pass. Jisses, det var ju inte igår jag körde ett Les Mills step pass. Men eftersom jag nästan levde på step passen för några år sedan så hade jag fortfarande kvar deras grund i kroppen. Dock är kroppen inte van vid denna träning just nu och jag antar att jag inte var tillräckligt varm eller att jag tog något fel steg eller så, för SATAN i gatan vilken SMÄRTA i knät jag fick i tredje låten... min tanke var att ´jag kommer inte kunna fortsätta det här passet länge till´ men dum som jag är bet ja ihop och körde vidare... Jag lever, jag har inte brötit något men känslan är en sån där obehaglig känsla i knät när jag böjer osv... blä! ont!
Det blev ingen vidare sömn i natt jag vaknade av skumma drömmar & ont i knät ... tur att jag får sova på hotell i helgen. För på hotell sover man väl alltid bra :) ??
Sitter nu hemma hos mami&papi ... väntar på att mamma ska komma hem från jobbet.. Då ska vi fika lite grann och sy/justera mitt nya linne som ska på fitnessfestivalens party! :)
GÖTEBORG!!!!!!!!!!!!!!!!1

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING