onsdag 9 december 2009

GÖTEBORG

Dålig uppdatering sen Göteborgs resan .. så här kommer helgens story!

Klockan 17.00 på fredagen hämtade jag & Emil upp Sara och vi styrde bilen mot Göteborg.. Väl framme vid hotell Gothia checkade vi in och gick direkt ner och tog oss en varsin öl. HÄRLIGT! Det blev en tidig kväll och vi hoppade i säng för att ladda inför festivalen.

Lördags morgonen startade tidigt med en GO hotell frukost och efter det traskade vi till förbedömningen i body fitness. En kick i röven är precis vad man får! Grym inspiration att se alla dessa stå på scen. Vilket jobb och vilket slit! Det blev en tur på mässan, träffa härliga människor, lite mat och ännu mera tävlingar. KUL!
Lördags kvällen startade med middag & öl på Avenyn och sen traskade vi tillbaka till hotellet för att göra oss i ordning för Fitness-fest! YEAH! Riktigt kul att träffa lite träningsfolk och bara roa sig!
En natt som dock slutade lite för sent, då vi inte kom i säng förrens vid 03.00 ... alarmet ringde sedan 07.00 på söndag morgon. Det var bara att gilla läget och pallra sig ner till hotell frukosten med en aning huvudvärk. Alla tre satt som zombies framför förbedömningen i bodybildning! Men de vare värt! För fy tusan vilken kul helg jag har haft! Dock är jag lite missnöjd med bedömningen i bodyfitness -163, då ingen av mina favoriter kom till final, men Tina var en grym vinnare!

På söndag kväll styrde Emil & Sara bilen hem mot Karlskoga medans jag stannade kvar. Sussie & Mackan hämtade upp mig och jag följde med dom hem. Man måste ju passa på att umgås med de bästa vännerna man har när man kan. Det blev en mysig kväll framför tvn. Massa skisnack & daimglass, bättre kan det inte bli! :)

På måndag morgon tog vi vagnen in mot stan och kikade i massa affärer. Go mat och blåbärspaj fick avsluta min dag och jag satte mig på tåget hem till Umeå. Tack sussie för två mysiga dagar!

Det känns bra, mina två favoriter daimglass&blåbärspaj hann jag med innan lill dieten startade. :)


Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING