tisdag 8 december 2009

FITNESSFESTIVALEN 2009

Då var man tillbaka på hemmaplan igen, Göteborgs resan & fitness festivalen 2009 är över och vad ska jag säga?! Jag är helt galet inspirerad efter denna helg! Oj oj oj det var värt varenda krona!
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva, jag skulle kunna skriva världens längst inlägg om festivalen. Jag kunde inte ens fokusera på att ta bilder där nere så det har jag tyvärr inget att lägga upp på bloggen. Jag var så galet fokuserad och inne i alla tävlingar osv ... Jag kan då säga att jag är INSPIRERAD, laddad och vill så jäkla mycket!

Köpte på mig lite protein där nere och svängde även förbi budo fitness i morse och blev några hundra lappar fattigare. En 2 veckors uppvärmning på en diet har jag gett min in på idag. Det kan vara bra att små börja lite grann för att vänja kroppen och sen ev ta ett steg längre ... YEAH!

FINTESSFESTVIALEN 2009
LUCIAPOKALEN!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bygg först och ta dieten sen.

MIN GODING

MIN GODING