tisdag 1 september 2009

Jobb & morgoncardio

05.20 startade min dag idag.. och när klockan slog 08.00 var jag klar med både jobb & morgoncardio. HEJJA MIG HEJJA MIG! (man tackar man tackar)

När klockan ringer 05.20 vill man helst döda mobil-j*vel´n och slå igen ögonen igen och somna om i mörkret. Men sen så har vi mig - Sofia som säger UPP OCH HOPPA .. (kroppen har inget att säga till om i detta läge) Så man pallrar sig upp i alla fall, gillar läget dricker lite esa pro (och hoppas på att det inte kommer upp lika snabbt som det kommit ner) ÄR DET NÅGON SOM HAR TIPS PÅ HUR MAN DRICKER ESA PRO ??? Det är INTE GOTT) !!!

Tar cykeln till gymmet - jobbar en timme och sen sätter man sig på spinning cyklen 07.10 för att göra bort morgoncardion.
Tar cykeln hem och gör i ordning frukosten, sätter på kaffet och så känner man sig BÄST!

Och efter det går man in i rollen som hemmafru.

Pssst, har precis lyssnat igenom mitt nya vatten tränings progam. Jag tror det kan bli något riktigt bra av detta! 16.30 då kör vi! Välkommen!

1 kommentar:

Jossan-Wellness by me! sa...

Heeeej bruden!!

Hoppas allt ä bra med dig:)
J sa att prottet kommit nu.

Ha de bäst så ses vi snaaaaart!
Kram

MIN GODING

MIN GODING