onsdag 16 september 2009

Grymt axel pass

jag 2008

Ställde kl på 08.00 i morse, skulle kunnat sovit liiiiite längre men jag hoppade ur sängen och gjorde i ordning frukosten, en trött anli klev upp och vi laddade inför ett axel pass.

Så gött att träna med någon för en gångs skull, att ha pass är ett måste!!! Vi slaktade axlarna tills vi knappt kunde lyfta armarna.

Lätt uppvärming med hantlat & stång
Axelpress med hantlar

Press bakom nacke i smith

Liggande kryss drag

Omvända pec dec

Liggande rodd i maskin (en grym favorit)

Avslutade med ett drop set lyfta fram -sidan - bak

Härligt härligt härligt... jag behöver hitta mer tid till styrketräningen!! Men just nu vet ja inte hur detta ska gå till?

Det blev möte på jobbet och sen hoppade jag in och jobbade lite extra .. så det blev 13-21.30 på gymmet idag. Hoppar även in lite extra i morgon, eller lite o lite.. jag jobbar HELA dagen förutom en kort rast mitt på dan...

Anli har precis hämtat upp M på buss stationen, jag får vänta 2 veckor till.. buhuuu!

Jag är hur pigg som helst, hur ska jag kunna sova nu?? Men ja måste.. alarmet står på 05.30. yeah!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING