måndag 31 augusti 2009

Städdag!

OH YES! I morse ställde jag alarmet för att hoppa ur sängen och traska ner i tvättstugan. Idag har jag lekt hemmafru igen (som vanligt ;) tror iofs jag trivs ganska bra med det. Tänk att få vara hemmafru på heltid, vilket drömjobb! :)

Gå nedför trappen, in med tvätt i maskin, gå uppför trappen, hänga tvätt, gå ner igen, in me en ny tvätt, gå upp igen, hänga mer tvätt osv osv.. vardagsmotion :)

Sen har jag plockat med grejer hit & dit och plötsligt slog kl 11 ... jag gjorde mig i ordning och tog hojjen till gymmet för att instruera i bp & tc express. Härligt! Tog hojjen hem igen och gick in i min rollen som hemmafru.. och så har det fortsatt hela dagen.. i morgon blir det dammsugning, tvätta golv och pyssla.

Har precis fått i mig en mumsig tonfisk gryta med paprika, purjolök & soltorkade tomater. Laddar inför jobb 18.30-21.30

1 dag kvar.. Sen är det onsdag!!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING